CUM

Centrum usług motoryzacyjnych
dla osób niepełnosprawnych

instytutu transportu samochodowego
Kontakt

Telefony stacjonarne

22 43-85-335
22 43-85-460
22 43-85-327 CWoD


Telefony komórkowe

660 457 706


Adresy e-mail

cum@its.waw.pl
beata.stasiak@its.waw.pl
piotr.malawko@its.waw.pl (najem)
anna.gorska@its.waw.pl CWoD

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI


Aktualności


Druk sejmowy 2090 - proces legislacyjny

Projektowana ustawa jest reakcją na złożone petycje skierowane do Sejmu RP. Celem projektowanej ustawy jest przesądzenie, że niepełnosprawność w zakresie całkowitego lub częściowego ubytku słuchu może być uznana za przeciwwskazanie zdrowotne do ubieganie się o prawo jazdy kategorii D1 albo D.

Druk sejmowy 1714 - proces legislacyjny

Celem projektu jest zniesienie dla osób niepełnosprawnych opłaty za praktyczną część egzaminu państwowego na prawo jazdy, w przypadku gdy egzamin nie odbywa się pojazdem wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego, lecz pojazdem osoby niepełnosprawnej wymagającej przystosowania pojazdu do rodzaju schorzenia. 

20.03.2018 r. KONFERENCJA

Centrum Usług Motoryzacyjnych dla Osób Niepełnosprawnych przy ITS zaprasza 20 marca 2018 roku do udziału w konferencji naukowej, organizowanej przez Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Sztuki Wojennej pt. Wsparcie mobilności niepełnosprawnych ruchowo żołnierzy i funkcjonariuszy. Współorganizatorem konferencji jest m.in. Instytut Transportu Samochodowego.

M. Ucińska i B. Stasiak-Cieślak o testach funkcjonalnych

Zachęcamy do przeczytania artykułu mgr Moniki Ucińskiej koordynatora CUM i mgr Beaty Stasiak-Cieślak pełnomocnika Dyrektora ds. Osób Niepełnosprawnych opublikowanego w czasopiśmie Autobusy 12/2017 nt. „Testy funkcjonalne”, jako element określania możliwości kierowania pojazdem przez osoby z niepełnosprawnościami.

Samochód inwalidzki W65.S65.N65 - WSK Gacek

"Pojazd W65.S65.N65 był polskim prototypem samochodu przeznaczonym dla osób niepełnosprawnych i takie było jego podstawowe przeznaczenie. Swoją nazwę „Gacek” otrzymał dopiero po kilku latach, gdy już dawno jeździły jego dwa jedyne prototypy." Zachęcamy do przeczytania artykułu Bartosza Zakrzewskiego, Cezarego Krysiuka i Małgorzaty Zysińskiej.


Używamy plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych, identyfikacyjnych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu i jednocześnie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zawsze możesz zmienić swoje ustawienia przeglądarki wyłączając obsługę cookies. Informujemy, że wyłączenie plików cookies, utrudni korzystanie z naszej witryny lub może uniemożliwić jej poprawne działanie na Twojej przeglądarce.
close

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /include/visit.php on line 4